Eventpersonale søges i København

Eventpersonale søges i København

Kan du lide at arbejde med events og møde mennesker?

Er du studerende på en videregående uddannelse, velformuleret, smilende og udadvendt, så har vi muligvis brug for dig til vores event database.
Vi løser en lang række opgaver i forbindelse med egne events, og vores kunders aktiviteter og har løbende brug for personale.

Opgavetyper:

Vært/Værtinde
Indsamling af informationer i forbindelse med undersøgelser
Salg/promotion af produkter
Diverse opgaver i forbindelse med afvikling af større events

Opgaverne løses primært i Københavns området
Løn: 150,- pr time, minimum 4 timer. Løn udbetales som B-indkomst
Hvis uden for HT-området, betales transportudgift 50 kr. pr vej

Om Create-Kbh:
Create er et netværksbaseret event- og marketingbureau med stærke operationelle erfaringer.
Vi har gode faste kunder og en god pipeline de kommende år og har løbende brug for nye medarbejdere, der kan sikre kommende projekter.

Create-Kbh er også:
Create tror på at værdier som tillid, ærlighed, gennemsigtighed, frihed under ansvar, er grundlæggende i et hvert samarbejde og vi tænker bæredygtighed ind i alle vores projekter hvor det er muligt. Vi er derfor kritiske når vi vælger hvilke kunder eller projekter vi ønsker at arbejder med, så vi kan sikre at værdisættet går begge veje.
Som bureau spænder vi bredt, og har en holistisk tilgang til vores kunders ønsker både on- og offline.
Vi er vores kunders brandambassadører, vi udvikler og eksekverer kampagner og laver content på alle platforme for kunder med globalt og nationalt fokus. Vi arbejder med langvarige relationer blandt kunder, og vi sætter pris på gensidig fleksibilitet.

Ansøgning:

Send din ansøgning til me@cr8.dk, og hvis du har spørgsmål kan du kontakte Direktør Morten Engmark på 21 75 81 11.
Din ansøgning skal indeholde følgende:
Navn, Alder, profil billede, evt. tidligere erfaring med events, uddannelse, generelle kontakt informationer
Kort beskrivelse af dig og hvorfor du mener at du kan gøre en forskel for vores kunder.