Jobs

Update 27/9 : Jobbet er besat. Tak for alle jeres ansøgninger.

Create Søger : E-commerce & Marketing assistent med kendskab til Umbraco

Brænder du for E-commerce, online marketing og se resultater, har du lyst til at arbejde i et lille hyggeligt bureau (8 personer) centralt i København, og har du drive til at få en opgave løst selvom der er korte deadlines?

Så vil vi gerne have en sludder med dig

Hvem er du?

Du er pro-aktiv og fungerer godt med et stort ansvar i en meget lille organisation som værdsætter dit arbejde, og du ved intuitivt hvad der skal til for at sikre, at opgaverne bliver en succes.
Vi gør vores bedste hver dag og derfor er det vigtigt at vores nye medarbejder sætter en ære i højt detaljeniveau samt sublim styring af opgaverne.

Din primære opgave bliver udvikling og vedligeholdelse af en af vores kunders webshop. Dette inkluderer blandt andet følgende opgaver:
Opdatering og udvælgelse af billeder, SEO, analyse, design og optimering, Direct mail og sociale medier. Der er også dialog med de tilknyttede bureauer
Opgaverne er også almindelige marketingassistentopgaver som inkluderer:
Administration af billeder via FTP, mindre grafiske opgaver (i samarbejde med grafiker)
Planlægning og eksekvering af kampagner på diverse onlineplatforme samt sociale medier

Vores kunder er nationale og internationale, så det er vigtigt, at du behersker dansk og engelsk både mundtligt og skriftligt

Din erfaring:
Umbraco, WordPress , MailChimp, Adobe Creative Suite (InDesign, Illustrator, Photoshop) og Office-pakken. Det er vigtigt at du har teknisk viden og erfaring med relevante analyseværktøjer såsom Google Analytics.

Vi lægger vægt på følgende personlige egenskaber:
En motiverende person som kan indgå i et ungt og dynamisk team med en uformel tone
Har en kommerciel holistisk tankegang, hvor den overordnede strategi kan implementeres i den daglige drift. Lyst til at styre af projekter. Daglig kundekontakt og -udvikling.
Sikring af leverancer og kvalitet – til tiden. Ambitiøs og har lysten til at skabe succes

Ud over ovenstående hovedopgaver er der en del andre opgaver der skal løses, så du får en afvekslende hverdag med meget varierende opgaver, og du skal ikke være bange for at smøge ærmerne op og give en hånd med, hvor der er behov for det.

Du har muligvis en relevant uddannelse inden for Grafisk design, E-commerce, Online marketing eller noget helt andet. Vigtigst af alt er, at du brænder for online handel og marketing opgaver, har et par års erfaring, er struktureret og at du forstår at begå dig skriftligt, kreativt og socialt.

Om Create/CR8:
Create er et netværksbaseret event- og marketing bureau med stærke operationelle erfaringer.

Vi har gode faste kunder og en god pipeline de kommende år og da vi har succes med vores opgaver, har vi brug for en struktureret medarbejder, der kan sikre kommende projekter.

Create er også:
Create tror på at værdier som tillid, ærlighed, gennemsigtighed, frihed under ansvar, er grundlæggende i et hvert samarbejde og vi tænker bæredygtighed ind i alle vores projekter hvor det er muligt. Vi er derfor kritiske når vi vælger hvilke kunder eller projekter vi ønsker at arbejder med, så vi kan sikre at værdisættet går begge veje.
Som bureau spænder vi bredt, og har en holistisk tilgang til vores kunders ønsker både on- og offline.
Vi er vores kunders brandambassadører, vi udvikler og eksekverer kampagner og laver content på alle platforme for kunder med globalt og nationalt fokus. Vi arbejder med langvarige relationer blandt kunder, og vi sætter pris på gensidig fleksibilitet.

Ansøgning:

Send din ansøgning til me@create-kbh.dk, og hvis du har spørgsmål kan du kontakte Direktør Morten Engmark på 21 75 81 11.
Vi ansætter når den rigtige kandidat kommer, så send din ansøgning i dag.

Vi glæder os utroligt meget til at kunne byde dig velkommen hurtigst muligt.

Hent jobopslaget som PDF